Fulfilment

Alle handelingen die volgen nadat de klant op ‘bestel’ heeft geklikt, kunnen worden samengevat in de term fulfilment. Steeds meer bedrijven besteden hun fulfilment uit aan een specialist, omdat dit de kosten verlaagt en omdat de dienstverlening aan de klanten erdoor verbetert.

eShape Online biedt een compleet pakket aan diensten op het gebied van fulfilment. Wij helpen u zo effectief en kostenbesparend mogelijk uw webshop opzetten en/of uitbreiden. Onze service omvat het opslaan van goederen, het verwerken en versturen van orders, het te woord staan van uw klanten en het verzorgen van uw retourenstroom.

Alle artikelen worden tegen lage kosten volgens uw wensen beveiligd en in ons magazijn opgeslagen. Door middel van rapportage houden wij u op de hoogte van de voorraadsituatie en adviseren wij u op welke wijze de voorraadsituatie geoptimaliseerd kan worden. Al uw producten zijn in ons magazijn verzekerd tegen brand, waterschade en diefstal.

Bent u benieuwd naar de fulfilmentmogelijkheden en wat eShape Online voor u kan betekenen? Neem contact met ons op via 076 7602875.

eShape Online beschikt over professioneel ingericht magazijn. Zodra de goederen bij ons magazijn worden afgeleverd worden ze door ons gecontroleerd, geregistreerd en voorzien van de juiste labelling. Na labelling worden de producten op locatie gezet in ons magazijn.
Zodra een order geplaatst wordt verzamelen medewerkers van eShape Online de order en verpakken deze conform de wensen/eisen van de klant. Het pakket wordt voorzien van een adreslabel, een barcode en wordt verzendklaar gemaakt.
De per mail gestelde vragen van uw klanten worden door onze medewerkers volledig afgehandeld. De afhandeling van de vragen wordt uitgevoerd op de wijze zoals u met ons heeft afgesproken. Van ons ontvangt u een kopie van de correspondentie zodat u weet welke afspraken er gemaakt zijn.

U kunt uw klanten ook de mogelijkheid bieden om telefonisch vragen te stellen. eShape Online richt dan een speciaal telefoonnummer in dat u kunt doorgeven aan uw klanten. Klanten kunnen vervolgens tijdens de door u aangegeven uren terecht bij dit nummer voor al hun vragen.

Dagelijks worden de pakketten door onze vervoerder opgehaald en zullen binnen 24 uur worden afgeleverd bij de geadresseerde. De barcode op het pakket geeft zowel de eindklant als u de mogelijkheid het pakket te traceren.

Webshop Development

Ontwikkeling en optimalisatie. Behaal hogere omzet met uw webshop!

MEER INFO

Internet Marketing

Meer bezoekers op uw webshop door betere resultaten in zoekmachines.

MEER INFO

Fulfilment                

Volledige fysieke- en administratieve orderafhandeling van webshops.

MEER INFO


^